Peruutus & Palautus

Tietoa verkkotilauksen peruuttamisesta, korvaamisesta ja palauttamisesta.
Seuraavassa on yhteenveto verkkosivuiltamme verkossa ostettujen tuotteiden palautuksia ja hyvityksiä koskevista tiedoista.
HUOMIO! Verkkotilausten palautukset tai vaihdot voidaan tehdä vain postitse/kuljetuksen välityksellä. Palautettuja tai vaihdettuja tuotteita ei voi palauttaa varastollemme henkilökohtaisesti.

1. Tilauksen peruuttaminen ennen lähetystä:
Sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi ennen lähetystä. Voit peruuttaa tilauksesi ennen kuin tilaus on lähtenyt varastostamme. Ilmoita meille mahdollisimman pian, jos haluat peruuttaa tilauksesi, jotta pakettisi ei pääse kuriirille. Jos pakettisi on jo kuriirilla, emme ehkä voi peruuttaa tilaustasi, ja sinun on kieltäydyttävä vastaanottamasta sitä kuriirilta.
Jos olet maksanut tilauksesi verkossa, kun tilaus on peruutettu, rahat palautetaan samalle luottokortille tai PayPal-sähköpostiosoitteelle, jolla alun perin maksoit tilauksen. Joskus logistiset ongelmat voivat estää tilausten peruuttamisen, mutta ilmoitamme siitä välittömästi.

2. Palautukset, korvaustakuu
Piilolinssit ja niihin liittyvät tuotteet (hoitotuotteet, silmätipat) voidaan palauttaa palautusta tai vaihtoa varten 30 kalenteripäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Vain avaamattomat, käyttämättömät ja ehjät pakkaukset voidaan palauttaa. Niiden tuotteiden osalta, joissa on viimeinen käyttöpäivä, viimeinen käyttöpäivä ei saa olla alle 6 kuukautta. Paketissa on oltava mukana lasku, joka todistaa, että tuote on tilattu eOpticiikka.fi-verkkokaupasta.
Kehykset, linssit ja aurinkolasit voit palauttaa meille hyvitystä tai vaihtoa varten 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Voimme ottaa takaisin vain ehjissä pakkauksissa olevia tavaroita. Pakkauksessa on oltava mukana lasku, jossa vahvistetaan, että tuote on tilattu eOptiikka.fi-verkkokaupasta.
On tärkeää huomata, että vain avaamattomat (silmälasien ja aurinkolasien tapauksessa laatikko voidaan avata tuotteen sovittamista varten, mutta jos tuote palautetaan, sen on oltava jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa), merkitsemättömät ja käyttämättömät tuotteet, joista on poistettu kaikki postimerkinnät ja joiden pakkaus on ehjä, voidaan palauttaa. Tuotteen palauttamiselle ei tarvitse antaa syytä.
Palautus tehdään kaikissa tapauksissa vasta, kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet annettuun osoitteeseen ja täyttävät palautusehdot. Palautamme palautetuista tuotteista maksamasi hinnan. Palautusprosessi aloitetaan 5 työpäivän kuluessa palautetun tavaran vastaanottamisesta tai aikaisemmin. Jos olet maksanut tilauksesi verkossa, lähetämme palautuksen samalle luottokortille tai PayPal-sähköpostiin, jolla alun perin maksoit tilauksesi. Palautus saapuu tilillesi yleensä 10 työpäivän kuluessa. Pankistasi riippuen se voi kestää kauemmin. Jos peruutettua summaa ei hyvitetä tilillesi 3 viikon kuluessa, ota yhteyttä tilinhaltijasi pankkiin, jossa voit käynnistää reklamaatiomenettelyn saadaksesi summan hyvitettyä mahdollisimman pian.
Jos valitset halvemman tuotteen vaihdon yhteydessä, sinulle palautetaan erotuksen suuruinen summa. Palautusprosessi aloitetaan 5 työpäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta tai aikaisemmin. Jos olet maksanut tilauksesi verkossa, lähetämme palautuksen samalle luottokortille tai PayPal-sähköpostiin, jolla alun perin maksoit tilauksesi. Palautus saapuu tilillesi yleensä 10 työpäivän kuluessa. Pankistasi riippuen se voi kestää kauemmin. Jos peruutettua summaa ei hyvitetä tilillesi 3 viikon kuluessa, ota yhteyttä tilinhaltijasi pankkiin, jossa voit käynnistää reklamaatiomenettelyn saadaksesi summan hyvitettyä mahdollisimman pian.
Jos olet valinnut kalliimman tuotteen, voit maksaa erotuksen käyttämällä maksulinkkiä verkossa, kuten tavallisessa korttitapahtumassa.

Palautusosoite

Huomaa, että sinun on lähetettävä pakettisi postitse tai kuriiripalvelun välityksellä tähän osoitteeseen. Laita palautettava paketti jäykkään pahvilaatikkoon, jotta laatikon sisäpuoli ei vahingoitu millään tavalla palautuslähetyksen aikana. Kirjoita (lähettäjän) osoitteesi kaikkien meille palautettavien pakettien kääntöpuolelle. Tämä varmistaa pahimmassa tapauksessa, että paketti ei katoa. Sinä vastaat kaikista palautuksen lähetyskuluista.
Palautettuja tai korvaavia tuotteita ei voi palauttaa henkilökohtaisesti optikoillemme tai varastollemme. Älä lähetä lähetystä jälkikäteislähetyksenä (COD) - hyvitämme sinulle rahasi samalla tavalla, jolla alun perin maksoit tavarasi. Kun olemme vastaanottaneet tuotteesi, otamme sinuun välittömästi yhteyttä ja toteutamme joko vaihto- tai hyvitystapahtuman, jonka halusit.

Osoitteemme:
Unkari

1132 Budapest

Visegradi u 11