Peruutus & Palautus
Palautusehdot
Alla on käytännönläheinen yhteenveto palautuksiin liittyvistä tiedoista. Täydellisen yleiskatsauksen oikeuksistasi ja velvollisuuksistasi löydät myyntiehtojen koko tekstistä.
Sinulla on oikeus:
- Peruuttaa tilauksesi ennen kuin toimitamme sen sinulle;
- Palauttaa tuotteet täyttä hyvitystä vastaan enintään 365 päivän ajan ostoksesi jälkeen;
- pyytää vaihtoa enintään 365 päivän ajan ostoksesi jälkeen;
1. MITEN PERUUTTAA ENNEN LÄHETYSTÄ
Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi ennen kuin toimitamme sen sinulle. Ilmoita siitä meille lähettämällä sähköpostia ja tilausvahvistuksen tiedot osoitteeseen
asiakaspalvelu@eoptiikka.fi. Tämä peruuttaa tilauksesi ja estää kaupallisen sopimuksen syntymisen. Useimmissa tapauksissa peruutus tarkoittaa, että lähetystä ei koskaan toteuteta. Joskus mahdollisuutemme keskeyttää lähetys voi olla rajoitettu sen logistiikkatyypin vuoksi, jota käytämme tiettyyn tilaukseesi.
2. MITEN TUOTTEET PALAUTETAAN PALAUTUSTA TAI VAIHTOA VARTEN
Voit palauttaa piilolinssit ja niihin liittyvät tuotteet meille palautusta tai vaihtoa varten 365 päivän kuluessa tilauksesta tai enintään 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta, jos kyseessä ovat aurinkolasit ja silmälasit. Valitettavasti emme voi ottaa vastaan tilaustavaroiden palautuksia (jotka on valmistettu sinun vaatimustesi mukaan tai jotka on selvästi yksilöity sinulle.) Sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi lähettämällä meille sähköpostitse tiedot tilauksestasi ja pyyntösi osoitteeseen asiakaspalvelu@eoptiikka.fi. Sinun on sitten lähetettävä tuotteet meille seuraavien 5 työpäivän aikana. Palautuksen lähetyskulut ovat sinun vastuullasi.
Palautettujen tavaroiden on oltava avaamattomia ja käyttämättömiä, niiden pakkauksen on oltava vahingoittumaton, ja pilaantuvien tavaroiden säilyvyysajan on oltava vähintään 6 kuukautta jäljellä.
Jos haluat palautuksen, aloitamme palautusmenettelyn 2-3 työpäivän kuluessa ja palautamme rahat samalla tavalla kuin olet maksanut meille. Sinulle ei aiheudu palautuksesta mitään kuluja. Voimme pidättäytyä palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavarat tai todisteita siitä, että olet lähettänyt tavarat takaisin.
Voit myös vaihtaa tuotteesi. Hyvitämme maksamiesi tuotteiden kustannukset vaihdon yhteydessä.
3. OSOITTEEMME
Lähetä palautettavat tuotteet seuraavaan osoitteeseen:
Hungary
1132 Budapest
Visegradi u. 11
Huomaa, että sinun on lähetettävä tuotteet postitse tai kuriiripalvelun välityksellä tähän osoitteeseen. Palautusosoitetta käyttävät logistiikkakumppanimme palautusten käsittelyä varten. He pystyvät hyväksymään vain posti- tai kuriirilähetyksen eivätkä voi hyväksyä henkilökohtaisesti toimitettuja tuotteita, joita ei ole pakattu posti- tai kuriirilähetyksenä, eivätkä voi palauttaa sinulle rahaa käteisenä. Älä lähetä lähetystä jälkikäteislähetyksenä (COD) - hyvitämme sinulle rahasi samalla tavalla, jolla alun perin maksoit tavarasi. Kun olet vastaanottanut tavarasi, otamme sinuun välittömästi yhteyttä ja suoritamme joko vaihto- tai palautusehdotuksen.